Înregistrare garanţie

    Ce înseamnă garanţia all-inclusive?
    Cu serviciile complete de reparaţii all-inclusive1, noua dumneavoastră sculă Festool este complet asigurată pentru primii trei ani şi vă puteţi concentra asupra factorului esenţial: munca dumneavoastră. Pentru a beneficia de serviciile „Reparaţii complete gratuite”2, „În caz de furt, scula este înlocuită” şi „Piese originale garantate”, trebuie să vă înregistraţi gratuit scula în primele 30 de zile de la achiziţionare.
    Noul meu loc de reşedinţă se află într-o altă ţară. Am în continuare dreptul la garanţia all-inclusive?
    Oferta şi nivelul serviciilor MyFestool şi garanţia all-inclusive1 depind de locul dumneavoastră de reşedinţă (nu de ţara în care aţi achiziţionat maşina) şi, de aceea, pot varia de la o ţară la alta. Puteţi afla ce servicii sunt disponibile în ţara dumneavoastră în condiţiile de utilizare MyFestool şi în condiţiile de garanţie de pe site-ul web Festool corespunzător ţării dumneavoastră. O prezentare generală a tuturor ţărilor găsiţi pe www.festool.com, după ce aţi selectat ţara dorită.
    Înregistrarea pentru garanţia all-inclusive presupune costuri ? 
    Nu, înregistrarea este gratuită pentru dumneavoastră. Singura condiţie necesară: Trebuie să vă înregistraţi scula pentru garanţia all-inclusive1 în decursul primelor 100 de zile de la achiziţionare. Totuşi, vă rugăm să aveţi în vedere faptul că, în cazul procesării unui furt pot exista costuri privind contribuţia proprie, iar în cazul unei reparaţii, alte costuri (de exemplu, taxă de decontaminare pentru un aspirator H) .
    Cum îmi pot înregistra scula pentru garanţia all-inclusive?

    Începând cu data de 01.01.2021, înregistrarea pentru garanţia all-inclusive1 poate fi efectuată numai de dumneavoastră, în calitate de client, exclusiv în MyFestool. Vă rugăm să reţineţi că distribuitorul local nu mai poate efectua înregistrarea pentru dumneavoastră. Vă puteţi înregistra cu uşurinţă online scula în contul dumneavoastră MyFestool, în primele 100 de zile de la achiziţionare/livrare. Puteţi accesa MyFestool prin intermediul site-ului nostru web sau prin intermediul aplicaţiilor Festool.

    Înregistrarea prin intermediul site-ului web:

    1. Conectaţi-vă la contul dumneavoastră MyFestool accesând www.festool.ro/MyFestool.
    2. Formularul pentru înregistrarea pentru garanţie va fi disponibil, după înregistrare, în domeniul dumneavoastră personal MyFestool, în secţiunea „Înregistrare sculă” sau prin accesarea următorului link: www.festool.ro/myfestool/înregistrarea-garanţiei.
    3. Completaţi următoarele câmpuri ale formularului: Numărul T, numărul S (aceste date sunt disponibile pe certificatul de garanţie ataşat sau pe plăcuţa cu date tehnice a maşinii dumneavoastră), data achiziţiei/data livrării (puteţi introduce aici numai o dată care include maximum 100 de zile de la achiziţionare/livrare. Vă rugăm să introduceţi data care este specificată pe documentul de achiziţionare/avizul de livrare.). Încărcaţi factura/avizul de livrare (vă rugăm să aveţi în vedere mărimea şi formatul fişierului), introduceţi opţional detaliile distribuitorului dumneavoastră şi, dacă este necesar, completaţi datele dumneavoastră.
    4. Aţi înregistrat cu succes maşina dumneavoastră şi puteţi descărca în orice moment certificatul de garanţie din prezentarea generală a maşinii.
    De ce trebuie să-mi înregistrez chiar eu maşina şi de ce distribuitorul meu nu (mai) poate face acest lucru pentru mine?
    Noi, compania Festool, tratăm cu maximă seriozitate protecţia datelor. De aceea, am decis ca, pe viitor, să puteţi efectua chiar dumneavoastră înregistrarea garanţiei, putând astfel decide în mod direct dacă doriţi prelucrarea datelor dumneavoastră. Astfel, începând din luna ianuarie 2021, vă oferim posibilitatea să vă înregistraţi sculele pentru garanţie exclusiv în MyFestool. În felul acesta vă protejăm pe dumneavoastră, respectiv datele dumneavoastră personale împotriva transmiterii către noi în necunoştinţă de cauză, dar şi pe partenerul comercial împotriva manipulării necorespunzătoare a datelor dumneavoastră şi, bineînţeles, pe noi înşine împotriva obţinerii ilegale a datelor dumneavoastră fără consimţământul dumneavoastră. În MyFestool veţi deţine întotdeauna controlul nu doar asupra datelor dumneavoastră personale, ci şi a sculelor dumneavoastră Festool.
    Cât timp am la dispoziţie pentru a-mi înregistra scula?
    Aveţi la dispoziţie 100 de zile de la achiziţionare/livrare pentru a vă înregistra scula pentru garanţia all-inclusive1.
    De ce am nevoie pentru înregistrarea pentru garanţie?
    Aveţi nevoie de numărul de piesă şi de numărul de serie (numărul T şi numărul S) al maşinii dumneavoastră, precum şi de documentul de achiziţionare/avizul de livrare şi un cont MyFestool.
    De ce este necesară încărcarea unei facturi/unui aviz de livrare la înregistrarea pentru garanţie?
    Încărcarea facturii este una dintre condiţiile pentru obţinerea garanţiei. Acest lucru este prezentat şi în condiţiile de garanţie. Conform condiţiilor de garanţie, înregistrarea este posibilă în termen de 30 de zile de la achiziţionare/livrare, înregistrarea nu poate fi efectuată la un moment ulterior. Pentru a putea corespunde cu data achiziţionării/livrării, aşa cum este specificat în condiţiile de garanţie, este necesar să încărcaţi o factură validă, respectiv un aviz de livrare. De pe factură/avizul de livrare sunt decisive pentru verificarea noastră numai scula Festool şi data; alte date, precum numărul de client, preţul etc. puteţi să nu le dezvăluiţi fără nicio problemă.
    Primesc o confirmare privind înregistrarea pentru garanţia all-inclusive?
    Da, primiţi o confirmare prin e-mail şi puteţi vizualiza în orice moment certificatul dumneavoastră de garanţie în zona MyFestool după achiziţionare şi, de asemenea, puteţi să-l descărcaţi în scopuri de documentare pe termen lung.
    Garanţia all-inclusive este valabilă pentru toate produsele Festool?
    Garanţia all-inclusive este valabilă atât pentru toate sculele Festool, cât şi pentru alte produse selectate, cum ar fi acumulatorii sau încărcătoarele. Pentru a verifica dacă un produs poate fi înregistrat pentru garanţia all-inclusive, consultaţi certificatul de garanţie care este ataşat la produs în cutia Systainer sau în cutia din carton. De asemenea, informaţiile privind posibilitatea de înregistrare a produselor sunt disponibile şi pe site-ul nostru web, pe care îl puteţi consulta cu încredere. 1
    Pot să înregistrez pentru garanţie acumulatori/încărcătoare individuale?
    Deşi acumulatoarele şi încărcătoarele sunt accesorii, totuşi sunt acoperite de garanţia noastră all-inclusive1. Acumulatoarele şi încărcătoarele nu pot fi înregistrate prin intermediul formularului nostru online de garanţie. În cazul unei revendicări a garanţiei, avem nevoie de o copie a documentului dumneavoastră de achiziţionare, ca dovadă.
    Am primit maşina cadou. Pot să o înregistrez?
    Pentru înregistrarea pentru garanţia all-inclusive1 aveţi nevoie, ca dovadă, de documentul de achiziţionare original/avizul de livrare. În plus, înregistrarea trebuie să fie efectuată cel târziu în termen de 100 de la achiziţionare/livrare.
    Am cumpărat o maşină folosită. Pot să o înregistrez?
    Înregistrarea pentru garanţie este disponibilă exclusiv pentru sculele care au fost achiziţionate de la un distribuitor Festool. Dacă maşina folosită a fost deja înregistrată de fostul proprietar şi se află încă în garanţie, puteţi solicita de la noi un transfer al garanţiei. Pentru aceasta aveţi nevoie de o copie a certificatului de garanţie sau de numărul de referinţă care se află pe acesta.
    Nu găsesc maşina (maşinile) mea (mele) înregistrată (înregistrate) în prezentarea generală a sculei. Ce trebuie să fac?
    De obicei, ar trebui să vedeţi în prezentarea generală a sculei toate sculele înregistrate pentru garanţie şi perioada de garanţie a acestora. Totuşi, dacă o maşină lipseşte din prezentarea generală, acest lucru se întâmplă din următorul motiv: Dacă în trecut aţi înregistrat un aparat fără un cont MyFestool, respectiv distribuitorul dumneavoastră a înregistrat maşina pentru dumneavoastră, maşina lipseşte din prezentarea generală. Dacă o sculă lipseşte din prezentarea generală, vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de asistenţă telefonică pentru clienţi Festool prin intermediul formularului nostru de contact, astfel încât să putem transfera înregistrarea maşinii în noul dumneavoastră cont MyFestool.

    Reparaţii complete gratuite

    Există excepţii pentru care serviciul nu mai este valabil?
    Da. Este vorba despre excepţii uşor deductibile, de exemplu, dacă un accesoriu de lucru a fost distrus în mod intenţionat sau a fost utilizat în activităţi industriale foarte solicitante. Toate excepţiile sunt prezentate în condiţiile noastre de garanţie.
    Care sunt serviciile de care pot beneficia dacă nu mi-am înregistrat scula pentru garanţia all-inclusive?
    Garanţia legală a producătorului este valabilă timp de 12 luni dacă sunteţi utilizator în domeniul de industrie mică şi timp de 24 de luni dacă sunteţi utilizator privat. Această garanţie se aplică pentru defectele de material şi de fabricaţie care erau deja prezente în momentul livrării din fabrică a produsului nostru. Vă rugăm să reţineţi că garanţia legală a producătorului nu se aplică în caz de uzură. De aceea, este recomandat să vă înregistraţi online scula, în toate cazurile, pentru a beneficia de garanţia all-inclusive. Înregistrarea este întotdeauna gratuită pentru dumneavoastră! 1
    Primesc un deviz estimat în caz de reparaţii?
    Datorită garanţiei all-inclusive, devizele estimative şi facturile pentru reparaţiile din cadrul primilor trei ani sunt acum de domeniul trecutului.2 Singura condiţie necesară: Pentru a beneficia de garanţia all-inclusive, trebuie să înregistraţi scula în decursul primelor 30 de zile de la achiziţionare.1 După expirarea garanţiei, primiţi la cerere un deviz estimativ pentru fiecare reparaţie.
    Care piese şi erori sunt acoperite de acest serviciu?
    Defectele de material şi de fabricaţie, inclusiv cele ale tuturor pieselor de schimb şi de uzură (în special periile de cărbune, rulmenţii cu bile, manşete din cauciuc, pachete de acumulatori, încărcătoare de acumulatori, inele de etanşare, cabluri fixe şi comutatoare). O prezentare generală a tuturor pieselor de schimb şi uzură este disponibilă în catalogul nostru cu piese de schimb. Toate piesele marcate cu „Da” în coloana „Garanţie” sunt înlocuite gratuit.2

    În caz de furt, scula este înlocuită

    Am depăşit termenul de 5 zile. Primesc, totuşi, un aparat de schimb?
    Din păcate, nu! Vă putem oferi acest serviciu numai dacă respectaţi intervalele de timp specificate.
    Accesoriul meu de lucru a fost furat de pe şantier/din autovehiculul meu. Primesc, totuşi, o sculă de schimb?
    Chiar dacă aparatul a fost furat din autovehicul sau de pe şantier, veţi primi în decurs de trei ani de la achiziţionare un aparat complet nou, în schimbul unei contribuţii proprii de 610 RON net (fără TVA ). Pentru produsele din categoria de produse Power Station se aplică o contribuţie proprie diferită de 4.880 RON net (fără TVA ).
    Aparatul meu de schimb dispune şi de pachetul complet de garanţie all-inclusive?
    Aparatul dumneavoastră de schimb beneficiază de garanţia all-inclusive pentru timpul rămas în cazul sculei furate. Astfel, dacă scula dumneavoastră a fost furată, de exemplu, după ani de la achiziţionare, garanţia all-inclusive pentru aparatul dumneavoastră de schimb este disponibilă doar pentru anul rămas. În acest caz, preluăm noi înregistrarea pentru dumneavoastră şi puteţi vizualiza sau descărca noul certificat de garanţie în orice moment în zona dumneavoastră personală MyFestool. Deoarece fiecare sculă poate beneficia numai o singură dată de înlocuirea antifurt, aparatul de schimb nu va beneficia de acest serviciu. 1
    Ce trebuie să fac dacă mi-a fost furată scula?
    Este important să acţionaţi rapid, în intervalul de timp specificat. Imediat după furtul accesoriului dumneavoastră de lucru, trebuie să reclamaţi acest lucru la poliţie. Apoi, în decurs de 5 zile, trebuie să depuneţi la reprezentanţa locală reclamaţia împreună cu certificatul dumneavoastră de garanţie. După verificarea cazului, vom expedia la reprezentanţa comercială de specialitate un aparat nou, pe care îl veţi puteţi ridica în schimbul unei contribuţii proprii de 610 RON net (fără TVA ), respectiv 4.880 RON net (fără TVA ), pentru produsele din categoria Power Station.

    Piese originale garantate

    Am nevoie de o piesă de schimb. Ce trebuie să fac?
    Pentru a găsi piesa de schimb corectă pentru accesoriul dumneavoastră de lucru, trebuie să cunoaşteţi tipul exact al maşinii şi numărul de piesă (T-Nr.) al acesteia. Aceste date sunt disponibile atât pe plăcuţa cu date tehnice de pe maşina dumneavoastră, cât şi în actele dumneavoastră de garanţie. Pentru a comanda o anumită piesă de schimb, vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de asistenţă telefonică pentru clienţi Festool la secţiunea Contact.
    Observaţie importantă privind utilizarea pieselor de schimb:
    Vă rugăm să reţineţi că, din motive de calitate şi securitate, toate sculele Festool trebuie reparate exclusiv în ateliere autorizate. Vă recomandăm să solicitaţi reparaţiile direct la noi. Conform dispoziţiilor legale, după fiecare deschidere a carcasei, trebuie efectuată o „verificare de securitate conform prescripţiei asociaţiei profesionale de resort DGUV 3+4 şi directivei DIN VDE 0701/0702”. Acest lucru poate fi realizat numai de către un electrician calificat. În multe cazuri, sunt necesare şi accesorii de lucru speciale pentru efectuarea reviziei conform specificaţiilor tehnice. Vă rugăm să reţineţi că toate drepturile de garanţie pentru produs şi drepturile de garanţie legală se anulează în cazul reparaţiilor neautorizate. De aceea, este puternic recomandat să nu efectuaţi reparaţii pe cont propriu.
    Vor mai exista piese de schimb disponibile pentru accesoriul meu de lucru după expirarea celor 10 ani de garanţie pentru piesele de schimb?
    În cazul majorităţii sculelor, disponibilitatea pieselor de schimb din depozitul nostru este valabilă şi după perioada de 10 ani de la încheierea producţiei.
    Ce se întâmplă dacă o piesă de schimb nu mai este disponibilă în intervalul celor 10 ani?
    După încheierea producţiei, garantăm timp de cel puţin 10 ani disponibilitatea pieselor de schimb necesare pentru accesoriul dumneavoastră de lucru. Dacă, în cazuri excepţionale, nu vom putea respecta această promisiune, veţi primi gratuit o sculă electrică nouă ca înlocuitor.

    Aveţi nevoie de asistenţă suplimentară pentru garanţia all-inclusive?

    Vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de asistenţă telefonică pentru clienţi Festool la secţiunea Contact.
    1. Garanţia all-inclusive este valabilă pentru toate sculele Festool înregistrate în interval de 100 de zile de la cumpărare. Pentru a consulta condiţiile de garanţie Festool, accesaţi www.festool.ro/service/condiţii-de-garanţie.
    2. „Reparaţiile complete gratuite” se aplică şi pentru acumulatori şi încărcătoare, însă nu şi pentru utilizarea de alte materialele consumabile şi accesorii sau pentru aparatele dezasamblate de către cumpărător şi nici pentru deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare, utilizarea de piese neoriginale şi utilizarea în mod continuu în condiţii de uzură intensă.